Supun Her Zamanki Gibi Patlayacak Olması

5 Türklü Supermassive'in Fena Patlayacak Olması Gönderisinden tartışılmaya devam ediliyor:

Şu 5 türk olayı duyurulduğunda millet baya uçmuştu. iletişim bizi seviye atlatacaklar msida ana grupta kaç win alırızlar vietnam gibi olacağızlar falan chris falan da saçmalamıştı. sonuç takım alt sıra tcl performansı gösterdi. şu hype treni sizi ne zaman iyi biyere götürdü ki supun elinde sadece 2018 yılı var başarı denebilecek. ama her split bu goygoy döndü. 3 splittir zaten sonuç ortada ve 4 split 0 kupa olursa bu bütçeyle takımın cidden kapıya mührü vurması gerek heralde.

Açıkçası gbmi saymıyorum bile enatrona karşı etki yaratacağını düşünmüyorum. zeit snowun koridorda öyle aşırı öne geçemeyeceği 3-4 bot lane zaten var. snowun makro etkisi ve kakaonun performansına bağlı her şey. stomun yokluğunu aratması beni şaşırtmaz. daha önce tam tersi post atmıştım ikisinden biri totem siz karar verin artık hangisi olduğuna :d ve fbnin 1 import daha transfer edebileceğini de unutmamak gerek baktılar sup süpürmeye başlıyor fbnin boş duracağını hiç sanmıyorum. geçen split supun japone transferinden sonra fb holt farfetch enatronla cevap vermişti yani. final şu anki kadrolarla olmaz sup beklenen etkiyi verirse. Siz yine de tcl goat kadro worldste çeyrek final lcste oynasak final görürdü kadro falan diyin tabi o şaşmıyor her split :d

haydaa o posttaki kahinliğe bak aurora supa tehdit demişim oyuncular gsden gelmese de sup güzel tokat yedi aurdan

Kardeş sen yorumdan çok kaos çıkarmayı seviyorsun galiba :slight_smile:

zaten yukarda yazmışım bak bu 2 posttan biri totem diye yav

İyi de kardeş tek o değil ki.
Nasıl bir totem ki bu çılgın gibi savunmuşsun. Totem dediğin şey basittir, maç izlerken tişörtünü ters giyersin mesela. Tişörtünü ters giymen gerektiğini insanlara inandırmak için niye uğraşırsın :slight_smile:

Bir de anlamadım, tarafsız olduğunu iddia etmişsin.

Eğer tarafsızsan, bu totem kimin için?
Ya da bu başlığın SUP’un başarılı olması için yaptıın bir totem olmadığını nerden bileyim ben şimdi?

Kusura bakma ama yorumlarını okudukça gözümün önüne tek gelen şu oluyor :slight_smile:
Sana iyi forumlar.
220px-Aidan_Gillen_playing_Petyr_Baelish

2 Beğeni

baba sen naptın gece gece fena kafa açtın ya : D açıkçası lig kalitesi bu haldeyken supun bu kadar başarısız olması sadece o 5 türk garabetiyle olurdu. zamanında bildiğin emindim tutmayacağından. en büyük etkenlerden biri de bolulunun taşıyıcı olmadığını anlayamamış olmalarıydı. (zeitnotun performansını saymıyorum bile 6.lığa kadar düştüler)

şu an suptan gelecek hayal kırıklığı anca finalde 3-2 yenilmek falan olur. kakao zaten taşıyıcı ve bolulunun desteğiyle iyi işler yaparlar. tek emin olduğum şey bu kadro tutarsa fbnin boş durmayacağı. millet bunu hesaplamadan supa kupayı çoktan verdi ama adamların 1 import hakkı duruyo orda. geçen split sup japoneyi aldığının ertesi günü fb 3 kişi kattı takıma. yine bi yolunu bulmaları muhtemek. %10 falan sup kadrosunun uyumsuz olma ihtimali de var.

ve oyuncuları kıyaslarken şu şundan iyi bu bundan iyi diyoruz da büyük kalite farkları da yok yani mojitonun şu an aman allahım kakao geliyo napıcam ben dediğini düşünen var mı zaten zamanında 3-0 yendim kakaoyu gelsin bida yenerim kafasındadır. (crew vs dp) holy japonun zeit snowa karşı zorlanacağını da sanmıyorum mesela. büyük farkı ya koreli makrosu oluşturacak ya da suptan bi hayal kırıklığı daha görmemiz muhtemel o yüzden temkinli yaklaşıyorum bu split

2 Beğeni

Knk ne boş herifsin ya bi bakıyorum SUP ÖYLE YENCEK BÖYLE YOK ETCEK bi bakıyorum sup leş siz inanmaya devam edin adamda demiş boşsun engelleme diye bişey varmı burda

engelliyorum yavrum temizinden 6 ay

Ne boş yapmıssın ya. Silin şu boş gönderiyi

postta 2 kişi kelimenin tam anlamıyla boş yapmış. argüman sunmadan sinirlendiği için salyalı salyalı bişeyler savurmuş ağzından. bu desteklediği takım sup yazan arkadaşlar düzgünce argüman sunacak tartışacağız diye bekliyorum ben de

verin supa kupayıı 15-3 geliyor.

1 Beğeni

Hahahaha :smiley: bak patladı şuan 50 kda zeitnot, kakao ve sf smurf atıyor. İlk hafta tökezlese de 2. hafta kasıp kavuran bolulu ve her zaman solid oynayan armut :smiley: aynen patladı bak

başlığı okuyup heyecanla gelmiş kıyamam :frowning: yorumlarıma bakarsan bu suptan gelecek en büyük hayal kırıklığı finalde 3-2 yenilmek olur anca, ve şu anda supa rakip takım yok da fb transfer yaparsa anca olabilir demişim. daha supu izlemden fbyi 1 hafta izleyerek demişim bunu. supu royale karşı destekliyodum hep. old schoold fab stom zeitnot yenilmesin istiyodum 3 splittir bi royale bi fbye bi şekilde favori başlayıp yenildiler. bi nevi bu post totemdi. yine aynı şeyin olmasından korkuyodum. şu an olmayacağı belli ama bak öngördüğüm şey gerçekleşir fb niyeti bozar 2 import alırsa supun 4 split 0 kupayla taraftarı komple kanser ihtimali var. bence sen de temkinli yaklaş derim xd

Fbnin aldığı importtan nolabilir en fazla onlar pahalı import almıyor ki korenin yükselme liginden oyuncu alıp oynatıyorlar

2 tane direkt lecden oyuncu aldılar. bence 5. hafta kötü geçerse ciddi transferler gelecek. sup da kore yükselmeden aldı kakaoyu sonuçta. belli olmaz diyorum şu an hiçbi kadro değişmezse sup %98 şampiyon. fbden ciddi transfer hamlesi gelirse de sup %70 şampiyon. ama mesela fb cidden akılcı transferler yaparsa jungle crash top hirit ve hirit tarzı bi oyuncu. japone form tutarsa holy japone royaldeki gibi oynarsa. fb finale favori bile çıkabilir. yani sadece transferlere bağlı olarak bi görelim diyorum supun son 3 splitten sonra 4. splitte bırakın da temkinli yaklaşıyım

Fbnin aldıgı oyuncular korede geçmişi olmayanlar sadece yükselme liginden ibaret kakaonun geçmişi var baya iyi para teklif etmiştir hakan baş

1 Beğeni

Profil fotondan da anlaşılacağı gibi beyninin olmadığını ima ediyorsun, evet yok. KaKAO’ya yükselme ligi diyorsun fakat Untara ve Chaser’ı saymazsan 4.5 yılda fenere gelen tüm oyuncuların kariyeri KaKAO’nun kariyeri etmez, hatta o ikisini say KaKAO+SnowFlower etmez kardeşim, holiganlığı bir kenara bırakıp orijinal düşünmeye başlarsın umarım. Öve öve bitiremediğin Ruin LCS’te her maç motor oluyor, öve öve bitiremediğiniz Kirei’nin akademi takımı EU Masters’a bile katılamıyor.

Temkinli yaklaşabilirsin fakat SUP geçen mevsim hariç her mevsim favori olarak çıktı ve hala öyle, 8 mevsimde 8 kez finale kalmış bir takımdan bahsediyoruz, DP’den sonra en başarılı Türk takımı ki DP 8.5 yıllık bir takım SUP 4.5

dostum senin adına baya üzüldüm. herhangi bi mesajımda ruin kelimesi geçmiyor sadece lecden gelen 2 oyuncu demişim. herhangi bi sıfat bile eklememişim. öve öve bitiremediğin diyosun. senin düşük bi iqya sahip olduğunu twitterda anlamış ve engellemiştim. buraya da kısmetmiş. zaten dışardan bi göz hangi yorum tarafsız hangisi holiganlık içeriyor anlamıştır. sup %98 şampiyon diyorum. ama yetmiyor. herkesin senin kadar yalamasını istiyosun. ama o şerefe sadece sen nail olabilirsin. önlü arkali iç dış yalamaya devam et